Kommunstyrelsens möte den 2 juni är öppet för allmänheten

Tisdag den 2 juni sammanträder kommunstyrelsen i Ånge.

Denna gång har man valt att flytta mötet från Ånge till Kölsillre.

Lokalen är Träffpunkten och starttiden för mötet är klockan 09:00.

Allmänheten är välkommen att närvara under sammanträdet och det bjuds på både för- och eftermiddagsfika.

Vill du som besökare äta lunch så kan du förboka denna via Agneta Haraldsson på 070-625 02 44. Lunchen bekostar man själv.